قوانین و مقررات

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سیب اپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سیب اپ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

زمان ثبت و پیگیری سفارش

مشتریان می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز سفارش خود را در سیستم ثبت کنند، سفارشات در اولین فرصت بررسی خواهد شد. سفارشات معمولا از شنبه تا پنج شنبه بین ساعات ۹ تا ۱6 بررسی و ارسال خواهند شد.

 

ارسال و بیمه سفارشات

سفارشات مشتریان معمولا در بازه ۳ تا ۴۸ ساعته پردازش و ارسال خواهد شد. ارسال سفارشات در داخل شهر کرمان از طریق پیک موتوری صورت می‌گیرد و سفارشات دیگر شهرها از طریق پست پیشتاز، پست سفارشی و یا تیپاکس ارسال خواهد شد.
تمامی ارسالها بیمه هستند. به این معنی که در صورتی که بسته تحویل گرفته شده حاوی ایرادی باشد حامل وظیفه تقبل هزینه را بر عهده دارد. تمام تلاش فروشگاه کوهساران بر این است که تمامی مرسولات با بالاترین کیفیت به دست شما برسد.

 

خسارات فیزیکی بسته سفارشات

مدیریت فروشگاه از مشتریان عزیز تقاضا دارد در هنگام تحویل سفارشات خود، خصوصاً سفارشات خارج کرمان سلامت فیزیکی بسته خود را بررسی بفرمایند و در صورت وجود ایرادات فیزیکی مهم مراتب را به فروشگاه کوهساران و حامل اطلاع دهند.

ایرادات محصولات و بازگشت سفارشات

در صورتی که محصول دریافت شده دارای ایراداتی باشد که پس از گشایش بسته محصول مشخص شود یا اینکه مشتری به هر دلیلی از محصول رضایت نداشته باشد، می‌تواند سفارش خود را ظرف سه روز به فروشگاه کوهساران برگرداند. شایان ذکر است وجه سفارشات در اولین فرصت به حساب وی بازگردانده خواهد شد.

تأمین محصولات

تمامی محصولات فروشگاه کوهساران از معتبرترین شرکت های پخش تامین می شود و تیم تأمین فروشگاه کوهساران تلاش زیادی در زمینه تأمین و ارتباط با تأمین‌کنندگان معتبر انجام می‌دهد.